Welcome to the e-Government Gateway Quick Solution Center. Please continue by choosing the most appropriate answer with the problem you encountered or the information you need. You will reach the related help content after a few steps.
Kimlikle cep telefonu numarası doğrulama işlemiyle ilgili hangi sorunu yaşıyorsunuz?
- Yeni (çipli) kimlik kartım yok, ne yapmalıyım?
- Cihazımda NFC (Yakın Alan İletişimi) özelliği yok, ne yapmalıyım?
- Karekodu okutamıyorum, ne yapmalıyım?
- Karekod okuttuktan sonra zaman aşımına uğradı hatası alıyorum, ne yapmalıyım?
- Kamera ile kimlik bilgilerini okutamıyorum, ne yapmalıyım?
- Yeni (çipli) kimlik kartımı NFC ile taratamıyorum, ne yapmalıyım?
- Geçersiz cüzdan bilgisi hatası alıyorum, ne yapmalıyım?
- Kimlik kartının geçerlilik tarihi geçmesi durumunda ne yapmalıyım?
- Doğrulama kodu gelmedi, ne yapmalıyım?
- Girdiğim doğrulama kodu kabul edilmiyor, ne yapmalıyım?
- İşlemim bloke oldu, ne yapmalıyım?