Değiştirilen Şifre ile Giriş Yaparken Sorun Yaşanması Durumunda Ne Yapacağımı Bilmiyorum.
e-Devlet Kapısı kimlik doğrulama sistemi büyük, küçük harfe duyarlı olduğundan, karakterlerin şifre değiştirme anında yazıldığı şekilde girilmesi gerekmektedir. Şifre değişiklikleri ve güncellemeleri ancak kullanıcı tarafından yapılabilmektedir. Şifre girişi yaparken büyük harf tuşunun açık kalıp kalmadığından emin olunuz.
Sistem “Sunucu problemi nedeniyle işleminiz tamamlanamamıştır.” uyarısı veriyor ise, teknik aksaklık nedeniyle giriş yapamamış olabilirsiniz. Lütfen şifreniz ile daha sonra tekrar giriş yapmayı deneyiniz.
Sorununuzun devam etmesi halinde, daha önce sayfa üzerinde cep telefonu numaranızı yada e-posta adresinizi doğruladıysanız, kimlik doğrulama sayfasında “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak şifrenize ulaşabilirsiniz. Doğrulama işlemi yapılmadıysa, yurt içinde PTT şubelerinden, Türksat Kablo Ofislerinden vaye nüfusmatik cihazlarından, yurt dışında Elçilik ve Konsolosluklardan yeni bir şifre alınması gerekmektedir.
- Evet, Sorunum Çözüldü.
- Hayır, İletişim Formu'nu Doldurmak İstiyorum