Welcome to the e-Government Gateway Quick Solution Center. Please continue by choosing the most appropriate answer with the problem you encountered or the information you need. You will reach the related help content after a few steps.
Sisteme iki aşamalı giriş yaparken hangi sorunu yaşıyorsunuz?
- Telefonuma erişemiyorum, ne yapmalıyım?
- Telefon numaramı değiştirdim, ne yapmalıyım?
- SIM blokesi sebebiyle giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?
- NFC özelliğini kullanarak farklı bir telefon numarası ile giriş yapmak veya SIM blokesini kaldırmak için ne yapmalıyım?
- SMS ile doğrulama kodu gelmedi, ne yapmalıyım?
- Yurt dışındayım doğrulama kodu alamıyorum, ne yapmalıyım?
- Doğrulama kodum kabul edilmiyor, ne yapmalıyım?
- Kayıtlı cihazıma bildirim gelmedi, ne yapmalıyım?
- Mobil onayda bekleyen işlem görünmüyor, ne yapmalıyım?
- Kayıtlı cihazım haricinde bir cihazı kullanarak oturum açabilir miyim?
- BIP kullanıyorum ama telefonuma BIP mesaj gelmiyor, ne yapmalıyım?